Üdvözöljük iskolánk weboldalán

9.C élménybeszámolója a tanulmányi kirándulásról

Március 2.-án a Mecseki Parkerdő nyugati részén található Éger-völgyben tanulmányi kiránduláson vett részt az osztály és az osztályfőnökünk. Az osztály nagy része busszal utazott fel és együtt sétáltunk el az Éger -völgyi parkolóba, 9.30-kor indultunk a túrára. Az úticél a Jakab-hegyen található pálos kolostor romjai, a Zsongor-kő valamint az Éger-tető volt. A túra alatt lehetőségünk volt kihasználni azt az időt, amit elvett tőlünk a vírus. A kirándulás kb. 10 km-es volt. A séta alatt a természetbe is betekintést nyerhettünk. A pálos kolostor romjait mindenki nagy szemekkel nézte kialakítása miatt, mintha egy labirintusban sétáltunk volna.  A Zsongor-kő lelátó az egyik legszebb rész volt a kirándulás során. Az Éger-tetőn lehetőségünk volt felmenni a kilátóba, a játszótéren pihenésképpen elmajszolta mindenki a szendvicsét. A szieszta után elindultunk a parkoló fele. A hosszas túra után, elégedetten köszöntünk el társainktól és osztályfőnökünktől, majd mindenki haza indult. A kirándulás célja a természeti értékek megismerése volt és a tanulmányi szempontból a pálos kolostorrom megtekintése, ami teljes mértékben megvalósításra került. Érdemes volt részt venni a kiránduláson, mert végre találkozhattunk a rég nem látott osztálytársainkkal. Az osztály többsége eljött, pár ember kivételével. Összeségében azt tudom elmondani, hogy nagyon örültem, hogy láthattam a többieket és a túra tervet mindenkinek ajánlom.